ניצחון אסטרטגי: אירופה תפסיק לממן את "מועצת ההגנה על חירויות"

    איתי גדסי No Comments on ניצחון אסטרטגי: אירופה תפסיק לממן את "מועצת ההגנה על חירויות"

    אירופה כבר פחות מתערבת לישראל | הערב נמסר מלשכת ראה"מ, כי האיחוד האירופי יפסיק לממן את 'המועצה להגנה על זכויות החירות' | ראש הממשלה אמר הערב: "זוהי רק ההתחלה. נמשיך לפעול בנחישות נגד ארגונים שפועלים לעשות דה לגיטימציה למדינת ישראל"

    צילום: פלאש 90
    21:09
    09.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on יש השוואה בין השואה לטבח בעוטף? כך ענה ניצול השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירופה מפסיקה להסית: לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיעה היום (שלישי) כי בעקבות מאמציו, האיחוד האירופי יפסיק לממן את העמותה "המועצה להגנה על חירויות" מדובר בגוף המאגד בתוכו כעשרים ארגוני "זכויות אדם" הפועלים באופן שיטתי כנגד עמדות המדינה.

    מלשכתו של ראש הממשלה נמסר: בעקבות מאמצים מדיניים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, האיחוד האירופי הודיע שיפסיק לאלתר את המימון וההתקשרות עם העמותה הפועלת בישראל "המועצה להגנה על החירויות", שמערערת על זכות קיומה של מדינת ישראל ופועלת להשחרת פני המדינה בעולם.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "זוהי רק ההתחלה. נמשיך לפעול בנחישות נגד ארגונים שפועלים לעשות דה לגיטימציה למדינת ישראל ושחותרים להשחיר את שמה של המדינה ושל צה"ל ברחבי העולם".

    "המועצה להגנה על החירויות", הוא גוף שהוקם לפני כשנה, המאגד בתוכו כעשרים ארגוני חברה אזרחית, בינהם: עדאללה, בצלם, האגודה לזכויות האזרח, ועוד. הארגונים המדוברים, מתנגדים בתמידות לכל מדיניות שהממשלה מקדמת, החמור הוא שהפעילות נעשית במימון של מדינות מאירופה ובכך בעצם הם חותרות כנגד מדינת ישראל תוך התערבות בוטה.

     



    0 תגובות